Pakistanlı oyuncu Arslan Ash ile dünyanın en iyi Tekken oyuncusu ile tanışın


Pakistanlı oyuncu Arslan Ash ile dünyanın en iyi Tekken oyuncusu ile tanışın





Pakistanlılar küresel ölçekte temsil edildiğinde seviyoruz ve şimdi oyun dünyasında bayrağımızı taşıyan biri var.

Profesyonel oyuncu Arslan Siddique, bir süredir Dövüş Oyunu Topluluğunda (FGC) yer alıyor, ancak yılın en büyük dövüş oyunu turnuvası olarak bilinen EVO'nun ilk birleşik şampiyonu olduğu bu yıl hak ettiği spot ışığı elde etti.





Tek yaşındaki bir oyuncu, 23 yaşındaki Siddique - FGC'de Arslan Ash olarak bilinir - sadece Şubat ayında ikinci EVO Japonya'yı değil, aynı zamanda EVO'nun da kendisini kazandı. Temsil etmek!




Kendimi FGC'nin hayranı olarak Arslan ile temasa geçme ve onun hakkında daha fazla bilgi edinme şansını kaçırmadım.

Heyecanlı bir Arslan dedi, "EVO Japonya ve EVO ABD'yi kazanmak o kadar kolay değil, bu yüzden bu konuda tarih yazdım. Annemin duaları sayesinde, hem EVO'ları kazanarak tarih yazan ilk kişi ve Pakistanlıyım. ve Tanrı'ya çok minnettarım. "

Tekken oyuncuları ağırlıklı olarak Güney Koreli. Arslan, Güney Kore'nin en iyi oyunlarından biri olan Monnee'nin peşinden koşan Knee'yi yenerek EVO 2019'u kazandı. Ancak Arslan'ın Tekken'e olan ilgisi profesyonel oyuncu olma çabasından yola çıkmadı. Daha çok kendisi için en iyisi olmak istiyordu.


"Çok daha gençken, evimin önünde bir oyun bölgesi vardı ve ben oraya giderdim. Her zaman Tekken'le ilgileniyordum ve bir çok yaşlı adam oyunu oynuyordu. Sadece onları yenmek istedim ve bu Zamanla oynamaya alıştım ve ustalaştım. "

"Tekken 6'ya 10 yıl önce başladığımda, Pakistan'da zaten çok iyiydim ve birçok oyun kazandım. O zamanlar okuldaydım ve 'Evet, yurtdışına da gitmeliyim' fikrine sahip değildim. Bir yıl önce düşündüm, neden gidip şansımı kullanmamalıyım? "


Her zamanki doktor veya mühendis yollarından uzaklaşan genç bir Pakistanlı olarak, Arslan'ın hikayesi, onu profesyonel oyunlara götüren yolculuğu ve ebeveynlerinin haberi nasıl ele aldığını ortaya koyarken birçokları ile yankılanabilir.

"Başlangıçta, ailem turnuva kazandığımı biliyordu ama hala [kiralanmış muhasebe] 'yi tamamlamakla ilgiliydim. Buna başladım, ama aileme ilk kez uluslararası oyun oynamak istediğimi söyledim, tepkileri oldukça kötüydü. tipik Pakistanlı ailelerin nasıl düşündüklerini biliyorlar, kapsamı olmadığını ve annemin gitmeme izin vermediğini söylediler. ""En azından bana bir şans vermelerini söyledim ve eğer başarısız olursam, benim için ne istediklerini denerdim. Bana bir şans verdiler ve sonra da çok başarılı oldum ve para kazandım Bundan sonra kariyerim başladı ve şimdi ailem de mutlu. "

"Hayattaki temel sebep para kazanmaya başlamaktır, değil mi? En azından insanların yapmasını beklediği şey bu. Eğer para geliyorsa ve aileniz de gurur duyuyorsa, herkes mutlu olur."
"Annem gerçekten çok mutluydu. Japonya'da bir turnuva kazandıktan sonra kız kardeşimin düğünü için para ödeyebildik."
Arslan ailesinden destek almış olabilir, ancak aynı zamanda SherryJenix olarak bilinen Street Fighter profesyonel oyuncusu Sherry Nhan da EVO'ya ulaşmasına yardımcı oldu."Sherry'nin E5 adlı bir programı var, bu programda insanların ABD vizelerine başvurmalarını hak etmesine yardımcı oluyor ve turnuvaların çoğu ABD'de yapıldığı için benim gibi zor bir pasaportu olanlar. Vize için ödeme yapıyor, bize rehberlik ediyor vizelerimizi doldururken ve aynı zamanda bizim için kefil olan sponsor irtibat kişisidir. "
FGC'nin kendisinin bir takipçisi olmak - asla iyi bir Street Fighter V maçına karşı koyamazsınız - Arslan'a kendisi ve dövüş oyunları hakkında birkaç genel soru sormaya dayanamadım.Arslan'ın Tekken 7'deki ana rolü, EVO'yu da kazandığı Kazumi'dir. Neden onun ana adamı olduğunu açıklayan Arslan, "Kazumi basit ama etkili bir karakter. Normalleri gerçekten çok iyi ve daha az riskli."
Arslan FGC'de kimi arar? "Misterio, King of Fighters oyuncusu. Kesinlikle aradığım biri ve benim idolüm olmalı."
Bu KoF, Arslan'ın oyun oynamak için ikinci tercihi olduğu anlamına mı geliyor?
"Tekken 7 oynamasaydım, kesinlikle ya Savaşçıların Kralı ya da * Street Fighter'ı oynardım."Birçok profesyonel oyuncu meditasyona katılır ve hatta tae kwon bile bir maç için hazırlanır. Arslan'ın rutini nedir?
"Maçlarımdan önce her zaman namaz için dua ediyorum ve umarım her şey benim için işe yarar. Aklımın rahatlamasına ve konsantre olmasına yardımcı olur."
"Bir Pakistanlı olarak, Güney Asya topluluğunu temsil etmekten kesinlikle gurur duyuyorum çünkü şimdi pek çok uluslararası sponsor Pakistan ile ilgileniyor. Son zamanlarda Japonlar bile benimle buluşmak ve oynamak için Pakistan'a geldi."
Bunu hatırlıyoruz, çünkü Arslan sadece bu oyuncularla oynamadı, aynı zamanda sokak yemeğimize de tanıttı. Şimdi kültürler arası alışveriş diyoruz!Arslan şu anda BAE takımı vSlash altında oynuyor, ancak daha fazla Pakistanlı'nın oyun oynamak için kariyer aldığını görmeyi umuyor ve kazanması nedeniyle "birçok insan gelecek ve Pakistanlı oyuncuların ne kadar iyi olduğunu ve daha fazla fırsat elde edeceklerini" düşünüyor.

Yorum Gönder

If You Face Any Problem:Tell Let Me Know