Bohemia Interactive Bratislava DayZ stüdyosunu kapatıyor, güncellemeler hala geliyor


Bohemia Interactive Bratislava DayZ stüdyosunu kapatıyor, güncellemeler hala geliyor





Savaş royaları birçokları için en iyi tür olarak ele geçirilmeden çok önce, ARMA ve DayZ modunu beğendik. Bu modun başarısı, Bohemia Interactive'deki geliştiriciler altında aynı adlı gerçek bir oyunun yaratılmasına yol açtı. İlk olarak 2019'da resmen başlatıldı, ancak işler şu anda harika görünmüyor. Bohemia Interactive, Bratislava'daki stüdyosunun yakın zamanda kapandığını açıkladı. Ancak, DayZ güncellemeleri planlandığı şekilde görmeye devam edecektir.

Gelecek ayarlandı


“Yönetim ve stüdyo liderleri arasında karşılıklı bir karar” olduğundan, Bratislava stüdyosu artık kalmadı. İlginç bir şekilde, karar, görünüşe göre, oyunun gelecekteki herhangi bir gelişimini etkilemeyecek ve bu da “belirtildiği gibi devam edecek”. İlk olarak Ocak ayında paylaşılan oyunun geliştirme hattı, hata düzeltme, oyun geliştirmeleri ve daha fazlasının yanı sıra DayZ'nin kararlılığına da odaklanacak.


Gönderiye göre DayZ'nin sadece 2020 için planlanan birden fazla güncellemesi var. Bununla birlikte, uyarı, güncellemelerin aralarında daha uzun süreceği yönündedir.
“Geçen yılki programın bizim için oldukça yoğun olması nedeniyle” dedi. Bu da bizi şu anda bu yıl için planlanan 5 Oyun Güncellemesine bırakıyor. ”
Bu, işleri daha anlamlı hale getirmek için oyun sistemlerinin elden geçirilmesini içerir. Hayatta kalma yönlerine de daha fazla önem verilecektir. Bohemya, hem temel binaya hem de çevreye stratejinin iki kilit noktası olarak işaret ediyor. Yaşam kalitesi iyileştirmeleri de çalışmalarda yer alıyor ve hastalık sistemine de bakacak.
Oyuncular ayrıca daha fazla modifikasyon desteğinin yanı sıra ateşli silahlar gibi yeni içerik bekleyebilirler. Bununla birlikte, Bohemia herhangi bir DayZ güncellemesi için çıkış tarihi sağlamadı. Bu oyun hakkında belirsiz bir gelecekle karşı karşıya olan hayranlar için, üzücü bir bekleme olabilir.


Yorum Gönder

If You Face Any Problem:Tell Let Me Know